Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Жолдак О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Жолдак О. О. Книжкові конкурси як об’єкт висвітлення в інтернет-виданнях [Електронний ресурс] / О. О. Жолдак // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_4_9
| 2. |
Антоник О. В. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію [Електронний ресурс] / О. В. Антоник, О. О. Жолдак // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_15 Відмічено особливості книги як суб'єкта комунікації, її соціокомунікативні і товарні функції. Охарактеризовано книжкові конкурси, що функціонують в Україні, зокрема, конкурс "Найкраща книга Форуму". Висвітлено результати анкетування учасників і відвідувачів Форуму видавців у Львові щодо впливу книжкових конкурсів на активізацію читацьких інтересів і купівельного попиту.
|
|
|